Veelgestelde Vragen

Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd bedraagt 1-3 werkdagen.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt in het leveringsproces. Heb je 7 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@skylarjade.nl 

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn vanaf €30 gratis.


Ruilen en retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja, je kunt elke bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen.

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Stuur ons een email naar info@skylarjade.nl en we zullen je het retourformulier persoonlijk mailen.
Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen vertonen De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening staat. 


Track en Trace

Waar vind ik mijn Track & Trace code?
Je Track & Trace code kun je vinden in de bevestigings email die je hebt ontvangen na het bestellen.

De Track & Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten. Wanneer het nog geen informatie aangeeft, vragen we je om dit over een aantal dagen weer te controleren of ons te mailen op info@skylarjade.nl